Cercar en aquest blog

24 d’abr. 2013

D'aquí a 9 dies els directius de Catalunya Ràdio faran callar la meva veu
després d'haver estat 14 anys fent col·laboracions "esporàdiques" a la
Ràdio Nacional de Catalunya.

Sense ànim de fer-me pesat voldria aprofitar
aquests dies per compartir amb els amics del cara-llibre algunes de les
vivències i anècdotes viscudes. 

Un bon dia a les 13:45 del migdia em va trucar un amic fotògraf per dir-me si m'havia assabentat d'un doble crim molt macabre produït en un xalet situat entre els termes municipals d'Abrera i Sant Esteve Sesrovires. 

Quedo esgarrifat pel que m'explica i de seguit truco al cap de Societat en aquells moments, en Marc Garrriga. Ell havia estat cap de premsa dels Mossos d'Esquadra, fa la trucada pertinent i a 5 minuts per l'Informatiu Migdia em truca i em diu: Josep tot el que saps és veritat obres tu l'informatiu. I improvisant més o menys explico: "Una jove parella ha estat brutalment assassinada. Els dos cosos han aparegut esquarterats dins un congelador. La dona morta estava embarassada". 

A partir d'aquí us podeu imaginar tot l'enrenou. Aquesta petita exclusiva la vaig obtenir gràcies al xivatasso d'un company, informacions que sovint ens facilita la gent perquè saben que nosaltres, els corresponsals, som els que trepitgem i coneixem el territori. 

Uns mesos després els dos presumptes assassins, germà i cunyats de les dues víctimes van ser detinguts en un pàrking de la població normanda de Le Havre!

Josep Ferrer, corresponsal de Catalunya Ràdio al Baix Llobregat i l’Hospitalet